

1. Reklamacje prosimy wysyłać na adres e-mail: okładkowy.raj@gmail.com podając:
- numer zamówienia
- datę zakupu
2. Co powinno znajdować się w zgłoszeniu reklamacyjnym?
- Opis czego dotyczy reklamacja
- Informacja czego Państwo od nas oczekują - tzn wymiana, zwrot, zniżka etc.
- W reklamacji mile widziane są zdjęcia uszkodzenia
3. Co nie podlega reklamacji w produktach HANDMADE
- uszkodzenia mechaniczne (rozerwany materiał, pocięty materiał, spalony materiał, widocznie wyrwana część z przedmiotu)
- uszkodzenia spowodowane złą dbałością o przedmiot tj: pranie w temperaturze powyżej 40 stopni, pranie w środkach chemicznych/wybielających, przepalenie materiału żelazkiem etc.
- indywidualne kwestie dotyczące między innymi ułożenia wzoru - w każdej aukcji jest informacja że ułożenie wzoru oraz kolory mogą się różnić od tych wskazanych na zdjęciach.
4. Co podlega gwarancji w produktach HANDMADE
- poprucie się produktu na widocznych szwach
- skaza tkaniny/materiału zauważona od razu po odebraniu przesyłki.
- w przypadku okładek każda okładka która nie spełnia wymiarów tj jest większa niż 16,5 cm w szerokości (przy złożonej okładce) oraz wyższa niż 22cm
5. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie e-maila w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
6. Brak odpowiedzi na zgłoszenie reklamacyjne powyżej terminu 14 dni roboczych, jest z automatu traktowane jako pozytywnie rozpatrzona reklamacja.
7. Kupujący ma prawo na odwołanie się od reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania odpowiedzi.
8. W przypadku pozytywnie uznanej reklamacji, warunki takie jak niżej:
^8a. W przypadku gdy przedmiotem reklamacji jest wymiar (jak w punkcie 4)
- produkt odsyłany do sprzedawcy w ciągu 7 dni od uznania reklamacji
- koszt przesyłki zwraca sprzedawca - jedynie przesyłki rejestrowane, z możliwością śledzenia
- produkt poprawiany do 7 dni roboczych od odbioru przez nas produktu
- wysyłamy poprawiony produkt na nasz koszt, przesyłką rejestrowaną
^8b. W przypadku wymiany uszkodzonego przedmiotu
- produkt odsyłany do sprzedawcy w ciągu 7 dni od uznania reklamacji
- koszt przesyłki zwraca sprzedawca - jedynie przesyłki rejestrowane, z możliwością śledzenia
- produkt nowy, wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od odbioru przez nas przesyłki zwrotnej
- wysyłamy produkt na nasz koszt, przesyłką rejestrowaną
^8c. W przypadku zwrotu produktu + zwrotu środków pieniężnych
- Zwrot produktu o który chodzi w reklamacji, prosimy o wysłanie w ciągu 7 dni roboczych, od uznania reklamacji.
- Koszt wysyłki zwraca sprzedawca - jedynie przesyłki rejestrowane, z możliwością śledzenia
- Zwrot środków pieniężnych na podane dane do przelewu - wysłane do nas drogą mailową. Zwrot środków realizowany do 7 dni roboczych od otrzymania przez nas produktu